Vertrokken!

20 april 2019 - Loughcrew Cairns, Ierland

Om stipt 9.45 uur reden we de straat uit richting Schiphol. Ik moest nog even de stickers van de tenniskids naar Tessa brengen. Vandaaruit zijn we doorgereden naar Schiphol. Paul zette ons af en ging daarna door naar zijn werk. Op Schiphol begon het lange wachten. Uiteindelijk vertrokken we met 30 minuten vertraging richting de Polderbaan. De kids vonden het maar wat fantastisch.

Na een vlucht van amper 75 minuten landden we in Dublin. Koffers halen en bellen naar BunkCampers voor de transfer. Na een kleine tien minuten werden we opgehaald. Eenmaal bij BunkCampers duurde het nog ruim anderhalf uur voordat we weg konden rijden.

We hebben eerst even boodschappen gedaan en een camping gebeld in de buurt van Kells, Oldcastle Louchcrew cairns. Daar hadden ze plek. Een boerencamping waarvan het ouderlijk huis nu een museum is. We worden hartelijk onthaald en nog geen kwartier later staan we op onze plek. Eerst maar eten en wat drinken.

De kids vermaken zich in de speeltuin terwijl ik de camper inricht. Alles moet een plekje krijgen, al zijn wij wel makkelijk wat de tassen betreft, het past er toch niet in, dus alleen het nodige wordt uit de tassen gehaald. De kids liggen inmiddels in bed (lees 21.30 uur, Ierse tijd) en wij doen nog even een borreltje.

1. Ruud Schigt:
    20 april 2019
    Geweldig, dit leest erg leuk en zoals mamma gewend is wordt het voorgelezen😂 . We zien uit naar het volgende verslag, proost en slaap lekker.
  2. Ilona:
    21 april 2019
    Onwijs leuk om jullie verhaal te lezen! Geniet er van en fijne Pasen! 😘
  3. Marion:
    21 april 2019
    Ha Ha Piet wordt hier voorgelezen
    Leuk Om zo mee te genieten
    Fijne paasdagen😘