Dag voor vertrek

19 april 2019 - Zuid-Scharwoude, Nederland

Vandaag alles ingepakt. We mogen elk een koffer van 20kg mee en handbagage van maximaal 10kg. De tassen zijn gevuld, maar 20kg daar komen we niet aan 🙃.

Ook is de reis nu volledig gepland, al zullen we daar wel zien waar we overnachten. Nu hebben we bedacht om per dag gemiddeld 150km te rijden, maar we hebben ook begrepen dat je zomaar weleens het dubbele kan afleggen of juist niet verder komt dan amper de helft. We hebben dan ook alleen de belangrijkste zaken vastgelegd.

Vanmiddag belde de eigenaar van BunkCampers om te vragen hoe laat we ongeveer in Dublin zullen aankomen. Hij vertelde dat er tussen 14.00 en 16.00 uur 14 campers opgehaald worden, wat voor drukte zorgt en dus ook dat het wat langer zou kunnen duren voordat we opgehaald zouden worden. We merken wel wat het wordt, invloed daarop hebben we niet.

Wij zijn in ieder geval klaar voor morgen!

1. Ruud Schigt:
    19 april 2019
    Wauw, nu al zo’n verhaal wat ik graag lees. Leuk om te zien dat je lol kunt hebben en onbezorgd op vakantie kunt gaan met z’n 4tjes. Veel plezier.🥰🥰🥰
  2. Cis:
    19 april 2019
    Een hele leuke, leerzame, gezellige en vooral plezierige reis lieverds! Geniet ervan!😘
  3. Mieke Sassen:
    19 april 2019
    Heel veel plezier, leuk om mee te leven via jullie verhalen :-)
  4. Ilona:
    Jeeeeh helemaal klaar voor jullie reis ! Geniet er van 😘
  5. Neline:
    19 april 2019
    Zo goed voorbereid op reis! Heel veel plezier en natuurlijk een goede en veilige reis 🚐✈️😘
  6. Inge:
    Veel plezier en geniet! 🍀
  7. Marion:
    Wordt nu al spannend.
    En met zulk mooi weer vliegen, geweldig!
    Leuk om Nederland vanuit de lucht te zien.
    We wachten het volgende verhaal met spanning af, heel veel plezier en pas goed op elkaar😘
  8. Anne:
    20 april 2019
    Wat gaaf, we volgen jullie! Geniet en heel veel plezier! 😘
  9. Rianne:
    20 april 2019
    Heel veel plezier samen! Geniet er van en we zien de foto’s tegemoet!