Thuis

5 mei 2019 - Zuid-Scharwoude, Nederland

Nu ik net op de bank plof, schrijf ik het laatste blog van onze vakantie.

Vanmorgen om zeven uur stonden we op en na het opfrissen, maakten we de kids wakker. De hele vakantie waren ze net als ons steeds tegen kwart over achten ‘s morgens pas wakker, dus dit was ook voor hun vroeg. Eenmaal alles opgeruimd en weggegooid konden we vertrekken naar Dublin. Het is minder dan een uur rijden en even over achten vertrekken we. Omdat er nog niemand bij de receptie is en de meesten nog slapen is het een stil vertrek.

Als we even over negenen in Dublin bij BunkCampers aankomen is het hek dicht. Ook de telefoon wordt niet opgenomen... als ik net de reisbeschrijving erbij heb gepakt, stopt er een motor naast ons. Hij heeft zich verslapen en zijn sleutels waren kwijt, wij blij dat er iemand in ieder geval is. Het inleveren van de camper gaat een stuk sneller dan het ophalen en om tien uur staan we al op het vliegveld van Dublin. We vliegen pas om tien voor één Ierse tijd, dus alle rust voor het inchecken en de safetycheck. Rond half twaalf komen we bij de gate aan en krijgen de kids hun IPad. Er is WiFi, dus we hebben geen kind aan ze tijdens het wachten.

Keurig op tijd zitten we in het vliegtuig en even voor half vijf Nederlandse tijd, landen we. Marion komt ons van Schiphol ophalen en om vijf uur zitten we dan ook al in de auto. Alles gaat erg voorspoedig.

‘s Avonds eten we bij de ouders van Marthijs, wat natuurlijk heerlijk is na zo’n dag reizen. En als we dan om half acht naar huis rijden, zijn de kids ook op. Ze stappen nog even onder de douche en ik zet alvast een was aan. We zijn weer thuis!

We hebben een prachtige vakantie gehad, waarin het vaak niet te beschrijven was zo mooi als dat het is in Ierland. We komen hier zeker nog eens terug, want dit land kun je niet in een keer bekijken. Ook danken wij jullie voor het lezen en de vele lieve berichtjes die we kregen. Als we jullie mogen geloven, zijn wij niet de enige die genoten hebben😘

1. Cis:
    5 mei 2019
    Welkom thuis! Was zeker leuk om jullie reisverhaal elke avond te lezen! Morgen weer terug naar het ‘gewone’ leven.
  2. Ruud Schigt:
    5 mei 2019
    Geweldig zo’n vakantie, vind het best jammer dat de verhaaltjes stoppen. We keken er elke dag naar uit om te lezen hoe het jullie verging. Maar, ook weer blij dat jullie veilig en wel terug zijn, nu wij nog. Tot gauw, pa en mam
  3. Piet , Marion en oom Piet:
    7 mei 2019
    Oom Piet en wij vinden het ook jammer dat we de avonturen niet meer meemaken.
    We hebben er erg van genoten.
    Ik zal proberen of er meer mooie reisverhalen op internet staan